Kuchnia jak marzenie ... zestawienie niebanalnych kuchennych inspiracji.


Jaka jest Wasza kuchnia marzeń? Moja? najprostsza, ale taka aby było w niej dużo miejsca, nie miała zastawionych szafek, a jedynym był ekspres do kawy albo mikser. Z drugiej strony kuchnia powinna być przytulna, dlatego styl vintage kojarzy mi się z prosta kuchnią i bardzo domową ... oh.. trudno się zdecydować. Sami się wypowiedzcie. 

Trudno jest zdecydować, która kuchnia jest tą idealną. Na blogu umieszczam różne inspiracje, zazwyczaj są to takie przykłady, które sama bym wybrała. Czasem, ale rzadko, zdarzą się takie propozycje, które są nietypowe, albo zaskakują. Jednak myślę, że potrafiłabym zdecydować się na jakieś rozwiązanie z proponowanych przez mojego bloga. Kuchnia z dzisiejszego wpisu jest bardzo przytulnym przykładem i do tego kolorowym, łączy ze sobą trochę styl vintage i skandynawski. A Wam się podoba? Pojawia się w niej trend, o którym już pisałam, metro w kuchni

Przy okazji zrobiłam dla Was zestawienie różnych rodzajów kuchni, jakie pojawiały się na blogu. Ciekawa jestem, która wygrałaby ranking najbardziej wymarzonych apetycznych miejsc naszego domu ... odpowiecie? :)



KUCHNIA 1: kuchnia z mocnym akcentem kolorystycznym na podłodze, kto by się odważył? To nie jest prosta decyzja, kto z nas ryzykuje i stawia na mocny wzór na posadzce?
KUCHNIA 2: kuchnia w błękitach, są osoby, które twierdzą, że błękit oziębia, np. myślę tak ja. Dlatego, co powiecie na kuchnię w niebieskich barwach? Może wystarczy rozgrzać trochę piec i wtedy ociepli się nieco ta chłodna atmosfera?
KUCHNIA 3: tak kuchnia skradła Wasze serca, jest bardzo klimatyczna  mi powoli nudzą się zdjęcia z białą cegłą, jednak gdy widzę tak surowe zestawienie ... od razu zmieniam zdanie. 
KUCHNIA 4: florystyczna kuchnia, podobnie jak kuchnia z mocnym akcentem na posadzce, ta także należy do bardzo odważnych. Wybierając pomiędzy tymi dwoma kuchniami, raczej stawiam na tą z tapetą :)
KUCHNIA 5: zwykła kuchnia, podoba Wam się? Jesteście zwolennikami takiego stylu? Wielu z Was pozytywnie wypowiadało się pod tym postem.
KUCHNIA 6: minimalnie, ale w pastelach, dla mnie to zdecydowanie nieprzytulne miejsce ... ktoś z Was się tu widzi? Ja widzę tu osobę, która wcale nie gotuje.

A jaka jest kuchnia Waszych marzeń? A może jesteście szczęśliwymi posiadaczami takiej kuchni? Jak ona wygląda? A co byście zmienili w swojej kuchni?



foto / Andrea Papini

Ola z apetycznego wnętrza

25 komentarzy:

  1. Piękny jest ten stolik na pierwszym zdjęciu i półki na drugim. Lubię takie ciemniejsze akcenty w jasnych wnętrzach, a jeśli jest to naturalne drewno, to tym bardziej :) Pozdrawiam. Sylwia whitegreypastels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się ta kuchnia, bardzo lubię takie jasne wnętrza :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. <3 super inspiracje Olu!
    a na ostatnim zdjęciu moje kuchenne meble <3 I like it!

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety, ale nie jestem w stanie wziąć udziału w ankiecie, bo nie potrafię się zdecydować :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne przykłady aranżacji kuchni. Jasne i praktyczne pomieszczenia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna ta kuchnia. Chciałabym taką kiedyś mieć :) I ta biel, ech...

    OdpowiedzUsuń
  7. Kuchnia z intensywnym kolorem na podłodze to jest to! Strzał w 10! Dziękuję za wspaniałą inspirację!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kuchnie wygląda wspaniale. Bile od niej ciepło, czystość i domowa atmosfera. Taka swojska. Super

    OdpowiedzUsuń
  9. Białe kuchnie są łatwiejsze do mycia niż te wykonane w ciemnych kolorach. Problematyczny zawsze jest okap i gresowe podłogi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna kuchnia. Nie dość, że bardzo estetyczna to jeszcze przytulna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uważam, że w kuchni najważniejsze są dobrej jakości meble i do tego duży najlepiej drewniany stół. Mając taką bazę można kombinować z dodatkami. Fajnym pomysłem sa plakaty do kuchni, jakieś kwiaty lub kosze. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna kuchnia i chętnie dowiem się, jakie masz w niej wyposażenie. Ja oczywiście podstawowe rzeczy takie jak garnki, patelnie, kubki, szklanki, talerze, sztućce i wszystkie akcesoria posiadam. Cały czas też zastanawiam się nad tym, czy zainwestować w pojemniki próżniowe. Na stronie https://seeyoo.pl/ widziałam, że jest ich dostępnych bardzo wiele i że mają różne kształty i rozmiary. Dzięki temu bez żadnego problemu można przechowywać w takich pojemnikach dosłownie każde jedzenie. Moje znajome polecają.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kuchnia to takie miejsce, które przyciąga, w którym spędza się mnóstwo czasu gotując, ale to też tu najczęściej zaczynają się i kończą wszystkie imprezy, wokół niej toczy się życie rodzinne. Nasz remont jest już na finiszu i w końcu mogę cieszyć się tym wnętrzem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię kiedy wnętrze jest dopełnione detalami np. takim stojakiem https://alembik.eu/153-stojaki-na-wino-polki-na-wino-regaly-na-wino . Wiadomo wszystko z umiarem aby nie zagracić, ale takie dodatki tworzą klimat. Bardzo podobają mi się takie stojaki na wino, ponieważ dają odpowiedni klimat do pomieszczenia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo klimatyczna kuchnia. Idelanie wpasowuje się w moje gusta. To prawda, że dobrej jakości meble i sprzęty kuchenne odgrywają istotną rolę. Nie znaczy to, że mają być nudne. Widziałem lodówki wolnostojące o nietypowym designie i szerokiej gamie kolorystycznej. Może być nawet niebieska i świetnie komponować się z wystrojem kuchni.

    OdpowiedzUsuń
  16. Woow super! Bradzo mi sie podoba. Moja wymarzona kuchnia to floryetyczna. Uwielbiam kwiaty! Motywy roślinne w kuchni na wiosnę to bardzo pożądany trend. Motyw kwiatów i roślin w kuchni to żadna nowość. Jedynie odświeżenie wzorów i kolorów, które zapoczątkowano na kuchennej zastawie dziesiątki lat wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo inspirujący wpis. Kuchnia powinna być estetyczna i pasować do reszty wystroju, ale przede wszystkim funkcjonalna. Ważnym elementem jest odpowiednio dobrany sprzęt agd, który posłuży przez długie lata

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawy artykuł. A ja się zastanawiam jak urządzić teraz naszą kuchnię. Czy zrobić w niej wyspę, czy salon połączyć z aneksem. Zupełnie nie mam na to pomysłu. Nawet przeglądałam ciekawe rozwiązania tutaj https://projektowanie-wnetrz-online.pl/aranzacje/kuchnia . Jakiś projekt z pewnością wybiorę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie <3 Świetne inspiracje. Niedługo planuję remont i szukam sobie różnych zdjęć, z tym, że ja planuję mieć kuchnię w stylu śródziemnomorskim :) No chyba, że właśnie coś mi się jeszcze spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  20. Przyznam szczerze, że w kuchni najważniejsze jest odpowiednie doświadczenie i zdecydowanie powinniście wybrać sobie taką propozycję. Koniecznie warto zerknąć na to, co można znaleźć w ofercie https://comitor.pl/ . To firma z najlepszymi produktami i świetną jakością.

    OdpowiedzUsuń
  21. A macie w swoich kuchniach również zmywarki? Powiem Wam szczerze, że u mnie to rewelacyjna propozycja, bo mogę zaoszczędzić sporo czasu na myciu naczyń. Ważne jest jednak to, aby decydować się na właściwe propozycje, takie jak np. ekologiczne tabletki do zmywarek. Zerknijcie na stronę https://ludwikekologiczny.pl/ludwik-ekologiczne-tabletki-do-zmywarek/ .

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo kreatywne pomysły na wykonanie kuchni.

    OdpowiedzUsuń
  23. Moim zdaniem kuchnia to serce domu, dlatego powinna być starannie wykończona oraz przede wszystkim funkcjonalna. Czytałam na ten temat jakiś czas temu wiele artykułów i przypadkowo wpadłam na ciekawy wpis z informacją o tym do jakiej temperatury grzeje czajnik elektryczny. Przyznam szczerze, że nigdy wcześniej się nad tym nie zastanawiałam.

    OdpowiedzUsuń

Instagram