Umilajmy najkrótsze chwile, czyli dosłownie: leże i pachne


Nie wiem jak Wy, ale nie jestem w stanie określić jakie tempo nabrały te wakacyjne miesiące. Dopiero co cieszyliśmy się wiosną, kwitnącymi drzewami, a już co dzień wychodzę z domu na zewnątrz, widzę coraz więcej sypiących się liści … Dziś o tym jak warto umilać sobie nawet te najkrótsze chwile i jak dłużej zatrzymuję u siebie w domu wiosnę.

Zazdroszczę mieszkańcom drugiej półkuli, że już niebawem zagości do nich wiosna. Uwielbiam tą porę roku. Wszyscy mają wtedy więcej energii, chcą wychodzić na zewnątrz, spotykać się, spędzać więcej czasu na świeżym powietrzu. W ciągu tygodnia nieraz marze o tym, aby znaleźć chwilę i położyć się z książką na kilka minut. Ostatnio udaje mi się wygospodarować kilka takich minut po obiedzie, mogę nawet stwierdzić, że stało się to dla mnie pewnym małym rytuałem. Szkoda tylko, że dni stają się coraz krótsze. Jednak co zrobić, aby ta chwila nie była zwykłym leżeniem brzuchem do góry? Jak zachować wiosenny powiew w domu?

Mój przepis na zachowanie wiosny i chwilę relaksu …

„ szczypta drzewa sandałowego i cedrowego , paczula, kilka drobinek bursztynu z kroplami słodkiej brzoskwini, melona i mandarynki, do tego nuta śliwki, delikatny polny powiew jaśminu i fiołka … na koniec gorący płomień, przytulna poducha i ... tak sobie leżę i pachnę” 

Efekt? ten zapach jest niesamowity, trudno mi go opisać. Rzadko kiedy zdarza się, że spodoba mi się zapach świec dekoracyjnych. Ta sojowa świeca od Leże i Pachne wprowadza tyle wiosny do mojego pokoju, od razu chce mi się kontynuować jakże krótki dzień.




post powstał we współpracy z marką Leżę i Pachnę, więcej produktów możecie znaleźć tutaj

foto / apetycznewnetrza

Ola z apetycznego wnętrza

8 komentarzy:

  1. Jutro weekend i mam zamiar robić dokładnie to samo, co Ty!:-) A jak książka? Jeszcze nie miałam okazji jej przeczytać:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka bardzo przyjemna w lekturze :) idealna lektura na jesienne wieczory :)

      Usuń
  2. poleżałabym i popachniała ;) uwielbiam świece :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam z całego serca leże i pachnę :) zapachy świec ... rewelacja!

      Usuń
  3. Odkąd skończyłam studia bardzo sobie cenię wolne weekendy :) co prawda część czasu przeznaczam na pracę i domowe obowiązki ale popołudnia i wieczory to już tylko relaks :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak tylko uzbieram, to też planuję zakup poduchy od Leże i pachnę, wzory mają extra! Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  5. 31 yr old Assistant Media Planner Arlyne Siaskowski, hailing from Maple Ridge enjoys watching movies like "Sea Hawk, The" and Inline skating. Took a trip to The Four Lifts on the Canal du Centre and drives a Ferrari 340 Mexico Berlinetta. uwielbiam to

    OdpowiedzUsuń

Instagram