Nietypowa ściana ...


Tapeta tapecie nierówna, dziś mała inspiracja na dekorację ściany. Tapety naprawdę potrafią czasem robić wrażenie: "czy to tapeta czy narysowane?". Te, które dziś wybrałam dla Was, wydają się być jak malowane. Ja powoli pakuję się i uciekam w nieznane ;) postaram się podzielić z Wami wrażeniami, ale zaglądajcie na apetyczne, bo na pewno coś będzie się pojawiać ;)


zobacz także inne pomysły na tapety:

FLORYSTYCZNY AKCENT W SYPIALNI i ruszająca się lampka ;)




foto /

Ola z apetycznego wnętrza

10 komentarzy:

  1. Ta ostatnia faktycznie wyglada jakby ktoś wylał atrament na ścianę;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. może i nietypowe ale jak dla mnie świetne!! dzięki minimalistycznej ilości mebli i dodatków - wyglądają super :) w innej aranżacji z większą ilością "wszystkiego" wokół już mogłyby być nie tak atrakcyjne :)
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta ostatnia jest super. Chociaż wolałbym w czerwonym kolorze, tak krwiściej. Co do tej pierwszej to nie przekonała mnie do siebie. Za dużo jej. P.S. Fajna ta lampa w kształcie wielkiej żarówki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nietypowa ściana to ściana z paneli 3D :) polecam obejrzeć galerie Loft Design System http://loftsystem.pl/galeria/ .

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe wnętrze! Piękne i oryginalne tapety. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się bardzo podobają nietypowe ściany też u siebie chcę wykorzystać fototapetę https://www.fototapety24.net/ , aby taką stworzyć. W salonie mam dużo pustych ścian i nie mam innego pomysłu na dekoracje, a jak tak pusto jest to trochę smutno :(

    OdpowiedzUsuń
  7. 53 yr old Research Assistant III Leland Breeze, hailing from Lakefield enjoys watching movies like Pericles on 31st Street and Flying disc. Took a trip to Birthplace of Jesus: Church of the Nativity and the Pilgrimage Route and drives a Ferrari 500 TRC. YOURurl.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Rzeczywiście wyglądają jak namalowane. Kiedyś również zakładaliśmy tapetę, jednak ściany były tak nierówne, że musieliśmy wykonać poprawki ścian. Nie obyło się bez pomocy fachowców i niezawodnych siatek ściernych.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł. Oryginalny pomysł na dekorację ściany

    OdpowiedzUsuń

Instagram