APETYCZNY PROJEKT: CZYLI KRÓTKIE HISTORIE DLACZEGO ZOSTAŁAM BLOGERKĄ 10


Dziś kolej na nieco polsko - egzotyczne klimaty. Iza z cloroesmialma. Tą blogerkę podobnie jak Olę z fotoobloo śledzę od momentu kiedy stawiała pierwsze kroki jako mama. Zakochałam się w wielkim optymizmie Izy i jej bardzo energetyzującym stylu, w jakim urządza swoje mieszkanie. Wam pewnie także się u niej spodoba :)

Pamiętam początki blogowania Izy, powoli zaczęła wprowadzać swój nieco marynistyczny styl w swoje cztery katy, a to że uwielbiam kolor czerwony, błękitny i ogólnie morskie klimaty zachęciło mnie do częstych odwiedzin jej bloga. Później okazało się, że mocna kolorystyka nie tylko jest związana z optymistycznym podejściem do życia blogerki, ale także z kubańskimi klimatami ... taaaak, Hawana, salsa... przecież ja uwielbiam takie klimaty! Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej, to musicie zaglądnąć do Izy, ja już więcej nie zdradzę tajemnic :)


blog: cloroesdemialma.blogspot.com
od kiedy bloguję? od marca 2012 roku
kim jestem na co dzień? finansistką, fotografem, blogerką, matka,żoną, nieuleczalną optymistką wierzącą, że chcieć to móc :)
mój blog to... moje wnętrza, pomysły DIY, podróże i te bardzo daleko ( na Kubę) jak i bliżej.. na farmę dyń poza miasto ;) wszystkie te tematy spaja moja wielka pasja jak i dodatkowy zawód- fotografia.


TWÓJ BLOGOWY SUKCES I PORAŻKA ...
Jestem osobą, która nie skupia się na złych emocjach lub sytuacjach. Owszem pamiętam ( te ważne, z których należy wyciągnąć wnioski), ale nie rozpamiętuję. Nie pamiętam, żadnej porażki, czyli jeśli były, to jakieś nie istotne, nie warte uwagi :D Sukces? Nie jeden. Wiele. I nie umiem wymienić ich w kolejności, bo wszystkie są dla mnie tak samo ważne. Wielkim sukcesem jesteście dla mnie WY- czytelnicy, którzy komentujecie, wracacie, chwalicie, albo milczycie (to też jest pewien sposób na wyrażenie opinii- nie podoba mi się) , dopingujecie do dalszych działań. Jesteście aktywni i tu na blogu i w innych mediach społecznościowych. To na prawdę daje powera jak kilka filiżanek espresso dziennie ;) Sukcesem jest moja współpraca z Ikea od ponad półtora roku. Sukcesem jest wiele innych publikacji moich zdjęć z DIY i z wnętrzami mojego mieszkania. Sukcesem jest wiele blogowych inspirujących znajomości. Sukcesem jest to, że prowadzę ten blog od 3 lat pracując zawodowo na pełen etat i robiąc mnóstwo innych dodatkowych rzeczy poza stała pracą. W tym wszystkim pamiętając o priorytecie - czyli rodzinie i chwili relaksu dla zdrowia psychicznego ;) Znalazłabym jeszcze wiele sukcesów do wymienienia bo skupiam się na tym co dobre i każda pozytywna akcja, sytuacja, reakcja jest dla mnie sukcesem :)


CO ZMIENIA BLOG W TWOIM ŻYCIU ...
Przede wszystkim poczucie czasu ;) Jeśli kiedyś myślałam, że czas szybko upływa, to nie wiedziałam co mówię ;) Przydałby się jakiś "czas-stop". Nie przeszkadza mi to jednak :) Lubię jak się dzieje, bo to mnie jeszcze bardziej mobilizuje do działania :) Prowadzenie bloga , w którym pokazuje się dużo kreatywnych projektów z serii DIY powoduje też mocne rozruszanie kreatywnej części mózgu. To skutkuje noszeniem zawsze ze sobą notesu na spisywanie wyskakujących niespodziewanie rożnych idei , czyli zmienił się ciężar mojej torby ;) Prowadzenie bloga uczy również lepszego zarządzania własnym czasem. Choć nigdy nie miałam z tym problemu, to od 3 lat jestem w tym mistrzem ;) ( przynajmniej w moim mniemaniu ). Kolejną ważna zmianą odkąd prowadzę bloga, jest możliwość ciekawych współpracy i kontaktów z ciekawymi ludźmi, które bardzo cenie :)

CO CIĘ MOTYWUJE DO BLOGOWANIA ...



Ola z apetycznego wnętrza

4 komentarze:

  1. Jaka mądra, fajna dziewczyna z tej blogerki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A myślicie, że to dobry kierunek - https://www.tarbonus.pl/produkt/kurs-operatorow-klasy-iii-w-specjalnosci-koparki-jednonaczyniowe/ Wydaje mi się, że kurs operatora koparko ładowarki powinien dać teraz pracę, ale może się mylę? Doświadczenia?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo interesująca historia! Ja również prężnie rozwijam mój biznes i jestem z tego powodu niezwykle dumna. Niedawno znalazłam też firmę, która pomaga przedsiębiorcom zaprojektować torby z logiem i chyba skorzystam z tej opcji.

    OdpowiedzUsuń

Instagram