Kolejny wolny dzień, więc czas na zabawę ...


Cześć kochani, jak Wam mija dzień? Dziś kolejny, jednak już ostatni wolny dzień na dłuższy czas ... Z tego względu, że pewnie wielu z Was zaglądnie na apetyczne wnętrze zorganizowałam mała ankietę, która będzie mi pomocna ... Liczę na Was, że pomożecie :)

Może będzie to post trochę w typie life lessons, ale styczeń jest zawsze dla mnie miesiącem planów i ogromnym kopem energii. Tak jak wspominałam Wam niedawno Nowy Rok przywitałam wspaniale, więc z tego powodu mam tez dużo energii do działania. Zdradzę Wam kilka pomysłów, które chodzą mi po głowie i niektóre już są w fazie wykonania ;)

1. 

Już niebawem ruszy kolejny apetyczny projekt, w który zagości grupa blogerek. Nie będzie o wnętrzach, ale o czym innym .... Więcej zdradzić nie mogę, ale już cieszę się na myśl o kolejnej zabawie! Będzie naprawdę blogowo. 

2. 

Dopiero kilka dni roku za nami, a ja już mam pozajmowane styczniowe weekendy, każdy w rozjazdach ... wcale się tym nie martwię, bo spotkam za każdym razem wspaniałych ludzi! Jeden z nich to Seebloggers w Gdyni. Ktoś się wybiera? Wiem, że wiele z moich wnętrzarskich koleżanek tak, a inni? kolejny punkt z planowanych podróży nastąpi w połowie roku. Wtedy, na nieco dłużej, zmienię lokalizację i myślę, że także tematykę na blogu ... będzie nieco cieplej, egzotycznie i jak w brazylijskiej telenoweli ;) 

3. 

Powoli zmierzam do rozszerzenia działalności bloga, na swój spersonalizowany ... nie lubię tego słowa, bo uważam, że nie dorastam mu do pięt, ale powiem: biznes. Pomógł mi w tym ostatni Apetyczny projekt... wiem, nie skończyliśmy go jeszcze, ponieważ pochłonęły mnie inne sprawy, ale nie martwcie się postaram się do niego powrócić na wiosnę. Dzięki Waszym komentarzom naprawdę zrozumiałam i odkryłam wiele rzeczy, które do tej pory nie były widoczne. Popracowałam także trochę nad sobą i spotkałam ludzi, którzy dodali mi więcej pewności siebie. Także, 3majcie kciuki, może uda mi się wyprowadzić Apetyczne Wnętrze poza ramy wirtualne :)


Może nie zdradziłam Wam wiele, ale jak dla mnie, to za wiele. Mam nadzieje, że Was także rozpiera energia do działania i z pasją będziecie podejmować się nowych wyzwań. Jakiś czas temu, gdy pisałam o moich porządkach na Pinterest, założyłam tablice my dream day, zachęcam Was do takiego samego działania, bo za każdym razem gdy znajdę jakieś inspirujące, nawet na chwilę, zdjęcie oznaczam je i chwilkę sobie wyobrażam siebie w tej scenerii... wiecie, że takie małe marzenia się szybko spełniają? 

A teraz czas na ankietę ... Nie lubię, gdy na blogu jest dużo tematów/działów  wolę ograniczyć się do kilku, ale takich które rzeczywiście lubicie czytać. Ankieta pomoże mi także uporządkować wizerunek bloga przy zmianie layoutu. Liczę na Was!

Co, prócz inspiracji wnętrz, chcielibyście odnajdywać na apetycznym wnętrzu?

Co prócz inspiracji wnętrz chcielibyście odnajdywać na blogu?


1 / 2 / 3 

Ola z apetycznego wnętrza

2 komentarze:

  1. Nie lubię kiedy, osoby, które świetnie znają się na swojej "robocie" próbują również być specjalistami od innych dziedzin życia. Osobiście wolę jeśli blog wnętrzarski, który mam w ulubionych dostarcza wrażeń w tym zakresie, a nie co piąty post jest o wnętrzu a inne z serii "łosoś inaczej" albo "10 sposobów na dobre pierwsze wrażenie". Bardzo chętnie tutaj zaglądam, bo z niecierpliwością czekam na kolejną porcję wnętrz i temu podobnych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za Twój komentarz. Tez byłam jakiś czas temu podobnego zdania, ale blog istnieje ponad trzy lata, chcę aby stał się czymś bardziej personalnym. Wiele osób poznało mnie osobisćie, jednak jeszcze więcej nie. Zauważyłam także, że jest kilka tematów, którymi mogłabym się z Wami podzielić ... :)

      Usuń

Instagram