Dzień dobry zimowo



Wiem, wiem ... zaniedbałam Was, ale ten czas był mi na prawdę potrzebny. Gdybyście zapytali mnie, co się wydarzyło, to trudno byłoby wszystko ująć jednym zdaniem, bo działo się naprawdę wiele, aż za wiele ... Znajomi podsunęli mi myśl: "wiesz... zacznij pisać książkę, na temat swoich perypetii, bo one są niewiarygodne ... " Ja im na to: "wystarczy, że pisze bloga". Nie chcę Was jednak obciążać tymi wydarzeniami ... 

Dziś chciałam nieco nawiązać do zimowego nastroju, którego za oknem niestety brak ... ale miło spogląda się na fotografie znalezione na Pinterest, bo z czym kojarzy Wam się zima? Czy wyobrażacie sobie ją teraz za oknem?






1 / 2 / 3 / 4 / 5 

Ola z apetycznego wnętrza

15 komentarzy:

  1. Dzień dobry Oleńko! Cieszę się, że wróciłaś i mam nadzieję, że u Ciebie wszystko OK :)
    Każdy potrzebuje czasu dla siebie, więc nie miej wyrzutów sumienia ;) Dzięki za zimowe akcenty. Chociaż jestem ciepłolubna, to w tym roku brakuje mi odrobiny śniegu i lekkiego mrozu. Tak dla poczucia magii...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Olu :) wszystko w porządku, jak najlepszym :) nic złego się nie działo, tylko trochę się przeliczyłam i sił nie starczyło na wszystko ;) teraz czas odpoczynku :) Magicznego czasu! :)

      Usuń
  2. Oh, gdyby tak być teraz w tym pociągu ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciesze sie ze wrocilas,nie zawsze komentuje,ale zawsze zagladam.................kubek z cieplym napojem,pachnie magia,zima i swietami:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ojejj.. jak mi miło, że tyle komentarzy o powrocie, a ja nigdzie nie byłam, tylko chwilowo musiałam zawiesić bloga ... z powodu masy obowiązków :)

      Usuń
  4. chyba każdy czasem potrzebuje czasu na przemyślenia i decyzje co dalej :)
    świetnej inspiracje świateczne, kubek na drugim zdjęciu i skarpety na trzecim to jest to co osobiście najbardziej chciałabym zeby zagościło w moim domu:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście :) ja niestety miałam czas mocno zajęty, dopiero teraz podejmuję niektóre decyzje ze spokojem :)
      wiesz, kubek i skarpety, to chyba moje ulubione gadżety na zimę, towarzyszą mi każdego wieczoru, nawet jeśli nie jest biało za oknem :)

      Usuń
  5. maaarze o takim ślicznym śniegu na święta:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zimowe inspiracje! Niestety mimo, że jest coraz zimniej to śniegu nie widać jeszcze w Polsce :( A szkoda, bo uwielbiam ten zimowy klimat, kiedy wieczorem siedzę w ciepłym, ogrzanym domu, a przez okno widać padający, piękny, biały śnieg :)

    OdpowiedzUsuń
  7. w życiu nie myślałam ze bede tesknić za śniegiem.. a tu masz ci los.. tęsknię ;) fajnie ze wróciłas :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Iza :) ach... podobnie jak ja... tęsknię za śniegiem tak, że dziś w pracy z 15 piętra rozpylaliśmy sztuczny śnieg ;)

      Usuń
  8. Trafiłaś w dziesiątkę :) Właśnie taka jest dla mnie zima! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. faktycznie poki co śniegu nie widać a na święta mogłoby być biało ... :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram