Apetyczne wnętrze na wizji ... bo, co zrobisz z tą ścianą? ;)


Przez ostatnie kilka tygodni dużo się działo ... i nadal się dzieje. Szczerze mówiąc, nie miałam już siły wieczorem siadać przed komputerem, dlatego wszystko co mogłam szybko wprowadzić na blog wprowadzałam w podróży, stąd mniej postów na blogu, ale ... dziś mogę pokazać Wam zalążek naszej pracy...

Apetyczne Wnętrze na wizji. Nigdy nie myślałam o tym, aby pokazać się Wam "prawie na żywo", a tu ... spontaniczny pomysł i projekt, a do tego wspaniała grupa pozytywnie zakręconych ludzi z TVIP. To mój blogowy video debiut, dlatego liczę na Wasze wsparcie i opinie oczywiście, na nic się nie obrażę!

Efekty naszej pracy możecie zobaczyć już dziś, a kolejne jej etapy zobaczycie podczas Webinara z wnętrzarskimi poradami ekspertów i projektantów. Jesli chcecie zostać uczestnikami panelu dyskusyjnego ZAREJESTRUJCIE SIĘ  T U T A J

Dodatkowo to co działo się za kulisami nagrania zapowiedzi oraz bieżące informacje na temat wydarzenia możecie śledzić na Fanpage'u. Wielokrotnie pisaliście, że chcielibyście oglądać więcej tematów o praktycznym zastosowaniu materiałów czy też usłyszeć kilka porad fachowców, to właśnie szansa na odpowiedź.

Kochani zapraszam Was na Wydarzenie
bo mam ogromną nadzieję, że to początek czegoś nowego i jak bardzo przez Was wyczekiwanego!

Mam nadzieje, że się wirtualnie spotkamy! Więcej informacji już wkrótce :)

Ola z apetycznego wnętrza

11 komentarzy:

  1. To super :) Zapowiada się świetnie!
    Pozdrawiam Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hej Ola! fajnie zobaczyć Ciebie prawie na żywo! :))) jaka Ty śliczna i jak ładnie mówisz, a na dodatek kompletnie nie widać u Ciebie tremy! jesteś stworzona do tego typu wystąpień! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow
    ależ pięknie wyszłaś i z jaką swobodą się wypowiadałaś, Olu
    życzę sukcesów :****

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się już zapisałam, fajna inicjatywa!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fenomenalny pomysł! Gratuluję serdecznie i będę stałym widzem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie Ola, kibicujemy dalszej karierze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo jestem tego ciekawa ;] Lubię nowoczesne rozwiązania :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja na ścianach w domu mam wiele różnych obrazów i bardzo mi się to podoba, ponieważ obrazy na płótnie bardzo ładnie i realistycznie wyglądają. Wizą pomiędzy zdjęciami mojej rodziny i pięknie pasują do wnętrz. Obraz w końcu jest dopełnieniem całego wnętrza, no i moim zdaniem każdy dla siebie jakąś sprawdzoną propozycję znajdzie. Jeśli nie wiecie, gdzie kupić obraz, to od siebie polecę Wam stronę https://www.artlux.sklep.pl/ . Tam zamówicie obraz, o jakim marzyliście. Jestem pewna, bo wybór jest duży. Sama na stronę trafiłam z polecenia.

    OdpowiedzUsuń

Instagram