Wishlist: przytulne jesienne wieczory

1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6

Wybrałam dziś dla Was kilka przedmiotów, które uważam uprzytulniłyby niejeden jesienny wieczór. Poszukałam ich w miejscach dostępnych dla wielu. Czy macie takie przedmioty bez których nie wyobrażacie sobie jesiennych wieczorów? Ja tak...

A czym one są?

Jest to na pewno koc w towarzystwie miękkiej poduszki ( 6 ), do tego kubek ciepłej herbaty ( 5 ), najlepiej z babcinym sokiem malinowym. Poza tym, lubię gdy coś w oddali się mieni ( 3 ) lub tli ( 1 ), dlatego z chęcią zapalam świeczkę. Znów gdy rano się budzę, uwielbiam postawić stopy na czymś miękkim i ciepłym (4), stąd dywanik jest obowiązkowym elementem obok łóżka. Na mojej liście umieściłam jeszcze jeden element, który od razu miło skojarzył mi się z nieco chłodnym wieczorem: taborecik, przypomina mi leśnego grzybka, który gdzieś kryje się pod drzewem ( 2 ). Prawda, że jesienny widok?


Ola z apetycznego wnętrza

4 komentarze:

  1. Jesienny, oj tak.. Marzy mi się ogrooommy musztardowy koc, który na mojej wishlist zapewne się pojawi... Ale ta odusia w kratę również nieziemska.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedyneczka szczególnie mi się podoba:) Też rozglądam się za jakimś ciepłym kocem... idzie jesień, więc trzeba się zaopatrzyć w coś przytulnego i ładnego. :) dobrego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesień jest piękna. Mnie niedługo czeka przeprowadzka i malowanie salonu, więc będę miała okazję do tego by nabyć trochę jesiennych dodatków. Jesienne wieczory to według mnie wieczór przy książce z kubkiem herbaty lub lampką wina oraz zapachowe świece.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio kupiłam sobie pufa worek bardzo fajne i wygodne na wieczory żeby się zrelaksować

    OdpowiedzUsuń

Instagram