przytulne, kobiece, ze słonecznym akcentem // cozy, feminine, with sunny accent


Nie ma to ja przytulne, pełne słońca i ciepłych akcentów miejsce. Ostatnio publikowane przeze mnie wnętrze z pastelowymi dodatkami, było przez Was często odwiedzane, znalazłam na dziś inne miejsce, które jestem pewna, równie mocno Was zainteresuje.

Prawda, że bez wahania można stwierdzić, że to wnętrze w którym mieszka kobieta? Na każdy kroku widać delikatne wzory, rozwieszone artystycznie wieszaki z ubraniami czy koronkowe dodatki. Prócz tego wnętrza są mocno doświetlone, białe ściany i meble jeszcze bardziej rozpraszają promienie słońca, a same żółte dodatki je ocieplają. Chcielibyście tu zamieszkać?





foto //

Ola z apetycznego wnętrza

10 komentarzy:

  1. Nabieram ochoty na takie piękne, wzorzyste tapety, ah, aż się chce zmienić coś w sypialni :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja przepraszam, że nie wypowiem się na temat reszty wystroju, ale tak naprawdę zwróciłam uwagę jedynie na ten obraz z bocianem i jestem nim po prostu zachwycona!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze gorsza jestem:) Na sukience oko mi się zawiesiło;)

      Usuń
  3. Świetliście, lekko, mix starego z nowym. Mogę w nim zamieszkać :)
    Pozdrawiam!
    marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne wnętrze, takie spokojne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny ten bociani obraz :0

    OdpowiedzUsuń
  6. delikatnie i spokojnie.... i ta nocna szafeczka --boska:))

    u mnie dziś wersja stołu "przed i po" zachęcam do wyrażenia swojej opinii:)))

    buziak

    OdpowiedzUsuń
  7. Duet biały z żółtym uwielbiam :)) I we wnętrzach i w ciuchach :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Duet bieli z żółtym jakoś nie przypadł mi do gustu, ale jak ktoś wspomniał wyżej - obraz z bocianem super ;)

    OdpowiedzUsuń

Instagram