łazienka z odzysku // recycled bathroom


Ostatnio coraz częściej na blogach zauważam aranżacje łazienek. Nie są one tradycyjne, bo albo nie ma w nich płytek na ścianach, albo są to małe przestrzenie zaaranżowane na salony łazienkowe ... To jedna z tych łazienek, która bardzo mi się spodobała i chciałam się nią podzielić.

Pierwszym elementem, który zwrócił moją uwagę jest drewno, które kryje jedną ze ścian. Następnie drzwi przesuwne, które kiedyś były zwykłymi wrotami, pewnie d jakiejś chaty lub domku drewnianego. Niesamowicie ktoś je zaadaptował do współczesnego wnętrza, dzięki prostym wykończeniu przestrzeni stały się jej oryginalną dekoracją. Kolejnym coraz częściej spotykanym elementem w łazienkach jest prosty prysznic, nieco w industrialnym klimacie.




foto //

Ola z apetycznego wnętrza

12 komentarzy:

  1. Piękny ten prysznic...jedyne, co bym zmieniła, to szafka pod umywalką...jakaś taka za wielka i trochę niepasująca mi się wydaje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się taki sposób aranżacji wnętrza ale...tylko na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł na mała łazienkę zawsze miłe widziany :)
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. drzwi są bajeczne, chcę takie do kuchni tylko że podwójne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie! Jeżeli szukasz podobnych inspiracji to znajdziesz je u mnie na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Biel z czarnymi dodatkami - super, ten kolor drewna już niekoniecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie się mi podobają te kafelki...

    OdpowiedzUsuń
  8. Te drzwi ujęły moje serce. niesamowite!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Na taką z odzysku to całkiem nieźle wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Minimalistyczna i biała! Wszystko w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Drzwi są fantastyczne! Niesamowity kontrast z bielą ścian.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jako pośrednik w obrocie nieruchomościami widziałem już naprawdę dużo łazienek, ta jest niezwykle minimalistyczna, ale też nowoczesna i przełamująca trendy.

    OdpowiedzUsuń

Instagram