współczesność w zgodzie z naturą // in harmony with nature


W ubiegłym tygodniu spodobały Wam się meble string. Dziś, powolutku nawiązując do wpisu jutrzejszego, chciałam Wam jeszcze raz pokazać możliwości systemu string, tym razem na fotografii jednej z mojej ulubionych fotografów: Petry Bindel.

 To wnętrze typowego skandynawskiego domu, zwanego potocznie nordic cabin. Może kabina nie kojarzy mi się zbyt dobrze, jednak w takiej chętnie bym zamieszkała. Dużo drewna, wszędobylskiego ciepła oraz wgląd na to co otacza nas na zewnątrz. Tu także można zobaczyć dokładnie na czym polega system mebli Sting. Pasuje jako zabudowa, ale także wyposażenie domowego biura. W sumie, to z tych elementów można wyposażyć prawie cały dom. Podoba się? 





Ola z apetycznego wnętrza

7 komentarzy:

  1. Uwielbiam drewno w takiej postaci!

    OdpowiedzUsuń
  2. Choć taki drewniany total look uznaję tylko w domach letnich, to ten zestawiony z białymi Stringami i "Eamesami" jest na swój sposób urzekający :)
    No i ta Petra! Czary, czary na jej fotografiach! Mam już coś właśnie tej fotograf na pojutrze przygotowane ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, ja również uwielbiam drewno! Cudowne jest. A szczególnie we wnętrzach. taka klasyka,

    OdpowiedzUsuń
  4. takie biurko to ja bym mogła mieć :) )

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ mnie się podoba! Mogłabym się tam uczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne. Też za mną chodzą ostatnio takie wnętrza, meble...ach :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram