... z akcentem // with akccent splash

W poniedziałek zainspirowawszy się trochę żółtym akcentem... Nie mogła o tym zapomnieć i znalazłam specjalnie na tą okazję prezentacje wnętrza... świeżego w wyglądzie i ze słonecznymi akcentami. Ciekawa jestem czy Wam się spodoba ... ja się zakochałam :)

Te wnętrza biją świeżością i prostotą. Tą harmonię uzupełniają mocne wzory i akcenty kolorystyczne. Bardzo lubię takie połączenia. Jest to bezpieczne rozwiązanie, które nigdy dosyć dla oka.  To jak, lubicie?

Last monday there was a post about yellow accents. Today I show you fresh look home with color accents. It is a good recipe for nice look interior: simple shapes, fresh colors and accents, also like big pattern. DO you like it?







 FOTO

Ola z apetycznego wnętrza

15 komentarzy:

  1. Marzę o takiej lodówce :)
    Miłego Dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak tak lodówka!! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealnie! Chętnie zamieszkałabym w takim mieszkanku :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne wnętrze, czyste linie, kontrasty i mnóstwo inspirujących pomysłów dekoratorskich... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. aż się robi przyjemnie :) piękne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  6. lodówka jest zdecydowanie mistrzem :) wnętrze przepiękne i te stokrotki w wazonie..

    OdpowiedzUsuń
  7. super krzesło, no i ta śnieżnobiała biel pomieszczeń ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bardzo lubię, szczególnie tą lodówkę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dal mnie trochę za bardzo geometryczne.Lubię białe wnętrza, ale chyba bardziej dziewczęce niż idące w konkretne figury ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. najbardziej mi się miętowa lodówka podoba,do żółtego w dodatkach nie jestem przekonana..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żółty ociepla, ale trzeba z nim uważać aby nie przedobrzyć...

      Usuń
  11. super minimalizm i idealnie wywarzone dodatki :D
    gdyby było ich za dużo, od razu wszystko wydało by się takie ciężkie, a tu..
    piękne :D i ta szarość z żółcią :D mniam :D

    OdpowiedzUsuń

Instagram