GOŚCINNIE u ... popogaleria // VISIT IN: popogaleria

Powracam do cyklu gościnnie u ... jednak w nieco odmiennym wydaniu, chcę abyśmy się wszyscy nawzajem lepiej poznali :) dlatego... gościnnie w formie krótkiego sprawozdania i ankiety w jednym. Zapraszam dziś w progi niesamowitych stworzeń ....


Cześć, nazywam się // Maria Borkowska

Możecie mnie znaleźć // sklep www.popo.art.pl czynny do maja i blog zawsze dostępny www.popogaleria.blogspot.com- mieszkam w Warszawie..

Na co dzień zajmuję się // jestem redaktorem mody, no i oczywiście tworze swoje kolorowe dziela

Moja pasja to // Jelonki , sarenki to piękne zwierzątko ,sympatycznie patrzy ze ściany. Tworze są pojedynczymi egzemplarzami wiec każdy ma swojego - jedynego. Tworząc jelonki oddaje im cześć swoich pozytywnych uczuć, staram się żeby każdy był wyjątkowy, piękny...


W pracy inspiruję się // ..moje inspiracje to tkaniny i kolor. Pomysł na jelonki powstał po zakupieniu mojego jelonka firmy MIHO

Mój największy sukces // 6 zadowolonych klientów, który kupili jelonki, a tak w ogóle to cieszy mnie każdy klient , który doceni oryginalność i mój pomysł...

Idealne miejsce dla mojej pasji to // każde wnętrze! kolorowe jelonki rozweselą stonowane wnętrza, a kolorowym dodadzą jeszcze więcej radości , barw, energii... Na pewno zwrócą na siebie uwagę: polecam salon i sypialnie, pokój dla dzieci, a  w salonie nad łóżkiem:-) odradzam kuchnie i łazienkę ze względu na wilgoć  niestety jelonki są delikatne chociaż większość z nich jest polakierowana. W salonie, jelonek, będzie próbował zaprzyjaźniając się z domownikami podczas wspólnego obiadu lub oglądania telewizji :) W pokoju dziecięcym opowie bajki dzieciom . W sypialni można się jelonkowi zwierzyć , gwarantuje jelonki są dobrymi słuchaczami...


Obecnie pracuję nad // mam pomysły na kilka jelonków, ale w tej chwili pracuje nad broszkami XXl to skrzyżowanie liska z jelonkiem W mojej głowie jest dużo rożnych pomysłów związanych z tym stworzeniem, ale o tym w przyszłości.

Moje marzenie // moje jelonki są dla każdego komu się spodobają - radość mi sprawi każdy kto będzie go chciał mieć. Jelonki przynoszą szczęście z taką intencją je robię... zapraszam :)

Moje ulubione blogi i miejsca w sieci // www.bloodandchampagne.com, pinterest, apetycznewnetrze, pracownia architektoniczna www.ja2plus.pl mam nareszcie fajna lazienke!! frenchbydesign.blogspot.com, lamaisondannag.blogspot.fr, convoy.tumblr.com, decor8blog.com, garderobe33.blogspot.com, emmas.blogg.se, lovemademedoitx.blogspot.com


FOTO /

Ola z apetycznego wnętrza

9 komentarzy:

  1. genialne! te jelonki i inne kolorowe gadżety zarażają optymizmem:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. ale super jelenie!! wow :):)
    takiego czarnego mieć :D:D

    Zapraszam na urodzinowe rozdanie
    Do wygrania kufer i wieszak na klucze :)
    ada

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne! Lubię takie kolorowe twory:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne jelonki, patrząc na nie od razu poprawia się nam humor ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. urocze tworzywa :) full of colour!

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniałe są :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pod mega wrażeniem:) Fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń

Instagram