Willa z akcentami ...

Na pewno spodoba Wam się ten dom. Jego aranżacja jest jak najbardziej współczesna. Przeplatają się w nim przeróżne style, od skandynawskich klimatów, elementy vintage i akcenty industrialne ... Kto już to lubi?


Mi najbardziej z tej aranżacji podoba się paleta barw oraz akcenty, które pojawiają się prawie w każdym pomieszczeniu. Widać, że te wnętrza mają swój charakter, który wypracował sam właściciel bądź mieszkańcy. Czy chętnie zamieszkalibyście w takim domu podczas zimy? Ja chociażby dlatego, aby poodkrywać jego skarby, których nie dojrzymy na zdjęciach...








1

Ola z apetycznego wnętrza

12 komentarzy:

  1. Kuchnia BOMBA!!!!! Kolory w moim stylu, Czysto, biało, naturalne drewno i tkaniny. O rany....

    OdpowiedzUsuń
  2. takie akcenty jak te w tym domu lubię najbardziej:) boski!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne wnętrze.. ładne łaczenie dodatków.. pracownia/biuro mi sie baaardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba ten dom. Już gdzieś natrafiłam na te zdjęcia. Fajnie, że mi je przypomniałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zdecydowanie genialne wnętrze:)

    OdpowiedzUsuń
  6. meblolandnet-pl6 grudnia 2012 07:56

    bardzo przyjemnie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. do zamieszkania od razu :) !

    OdpowiedzUsuń

Instagram