poniedziałek, 3 grudnia 2012

ORGANIZACJA: jak uporządkować otwarte półki w kuchni?

poniedziałek, 3 grudnia 2012
Kuchnie z otwartymi szafkami bądź półkami stają się coraz bardziej popularne. Jednak aby zdecydować się na powszechny trend trzeba się zastanowić jak zorganizować taką przestrzeń ...




Z jednej strony bardzo lekki efekt dekoracyjny, a z drugiej przyszłościowo sposób gromadzenia elementów kuchennych nieco uciążliwy i trudny w utrzymaniu porządku, szczególnie przez tych, którzy nie są urodzonymi estetami... poniżej zebrałam kilka wskazówek i pomysłów na organizację.






jeśli nie wiesz czy otwarte półki w kuchni to pomysł dla Ciebie, zapraszam TUTAJ

1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6

26 komentarzy :

  1. Oj marzy mi się kuchnia z półkami mogłabym wtedy wyeksponować wszystkie ulubione skorupy....
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Otwarte półki są piękne i można wyeksponować rzeczy ale nie dla mnie!
    Już widzę jak mi tam bałagan rośnie i biegam ze ścierką i kurze ścieram.
    pozdrawiam:-)
    Kasia B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) pozdrawiam również :)

      Usuń
  3. otwarte półki są wspaniałe. Najbardziej podoba mi się ułożenie kolorystyczne lub częściowe koszyki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. moja polka dlugo byla pusta wszyskto co na nia postawilam wydawalo mi sie balaganem,juz sobie z nia poradzilam ale dluuugo straszyla zamiast zdobic:P

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam otwarte szafki. Są idealne na wyeksponowanie pięknych dodatków:, pastelowych rondelków, czy emaliowanych kubeczków:)
    czekam na swoją, którą robi mi Al:D
    już się nie mogę doczekać!
    uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ach.. ciekawa jestem realizacji :) ale jeśli chodzi o Al... to na pewno będzie fantastycznie! :)

      Usuń
  6. Od dawna mi sie podobaja:) pieknie mozna zaprezentowac swoje skarby:)
    Fajnie zebrane porady:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo inspirująco u Ciebie. Ja też lubię takie wnętrza.
    Będę częściej do Ciebie zaglądać.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne są takie otwarte połki, niestety rozwiązanie nie dla mnie: jestem taką balaganiarą, że ciągle miałabym na nich nieporządek:)
    pozdrawiam
    m.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podobają, choć pewnie sama bym sie na takie nie zdecydowała...

    OdpowiedzUsuń
  10. Na zdjęciach wyglądają cudnie, ale w realu chyba mało kto się zdecyduje:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja planuję otwarte półki na zastawę stołową- jest biała więc powinna ładnie współgrać z bielą kuchennych szafek :)

    bardzo ciekawy post i pomocny!

    http://odinspiracjidorealizacji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :) ciekawa jestem Twojego efektu :)

      Usuń
  12. jeśli chodzi o porządek w kuchni nie mam z tym problemu - wszystko właśnie chowam do szafek - nie lubię kiedy coś leży w wierzchu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mamy wiele wspólnego ;) pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Ja lubię mieć pochowane, ale półki z pierwszego zdjęcia? Czemu nie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jako dodatek na drobiazgi? :) no właśnie, czemu nie?

      Usuń
  14. Jak tu utrzymać czystość?Nie porządek, tylko czystość?

    OdpowiedzUsuń
  15. to zdecydowanie coś dla mnie. marzy mi się i w przyszłości na pewno cześć kuchni tak zorganizuję (no bo jednak kilka szafek warto zostawić...).

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak mi się marzą takie otwarte półki w kuchni ! Super pomysły ! pozdrawiam N.

    OdpowiedzUsuń
  17. wiecie co, jeszcze kilka postów o kuchniach z otwartymi półkami i przekonam Was! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już jestem przekonana ;) Właśnie jestem w trakcie remontu kuchni i planuję właśnie sporo otwartych półek.

      Usuń

LINKWITHIN