dom pełen ciekawych rozwiązań

Z przeprowadzanej przeze mnie ankiety wynikło, że chcecie oglądać jeszcze więcej ciekawych rozwiązań i prezentacji mieszkań, dlatego dziś zaprezentuje Wam mieszkanko norweskie, w którym jest masa ciekawych rozwiązań. Ile ich jest? policzcie!



Gdy zobaczyłam poniższe fotografie, na początku stwierdziłam, że to jedynie istny misz-masz: ktoś miał wiele pomysłów i wszystkie mimo wszystko chciał zaprezentować. Jednak po dłuższym zastanowieniu, stwierdzam, że to swego rodzaju skandynawski eklektyzm ;)

ciekawe co Wy polubicie w tym wnętrzu :)











źródła obrazków: www.klikk.no

Ola z apetycznego wnętrza

9 komentarzy:

  1. Moim faworytem jest łazienka! Absolutnie piękna, a biała! Nie lubię białych łazienek, bo kojarzą mi się z schroniskami młodzieżowymi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmiany kosmetyczne na blogu - super. Wszystko klarowne, bardzo czytelne i sympatyczne dla oka. Jestem jak najbardziej ZA :)))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. biele i szarości dodają takiej lekkości...pięknie

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosto, funkcjonalnie. Szczególnie podoba mi się kuchnia gdzie wszystkie drobiazgi kuchenne są pochowane.

    OdpowiedzUsuń
  5. Całe to mieszkanie mi się podoba :) nowa aranżacja bloga również :)

    OdpowiedzUsuń
  6. łazienka jak w szpitalu :-) Tzn. kafelki

    OdpowiedzUsuń
  7. Skrzynki - półki na ścianie na pierwszym zdjęciu... świetne:):)

    OdpowiedzUsuń
  8. najbardziej podoba mi się sypialnia, ze ten szarobłękitny odcień ścian i kulisty, miedziany klosz lampy:)

    OdpowiedzUsuń

Instagram