styl skandynawski w odsłonie lat 60-tych...

Wiem, że kochacie wnętrza w stylu skandynawskim, biel oraz elementy vintage.. specjalnie dla Was dziś w prezentacjach - taka mała perełka, która reprezentuje coś po troszku z każdego powyższego stylu.



Każdy z nas pamięta styl niektórych elementów tego wnętrza - szczególnie szafki na śmiesznych nóżkach, które królowały we wnętrzach w połowie XX wieku. Jeśli nie widzieliście ich na żywo, to na pewno w niejednym z kultowych polskich filmów. Ja mam słabość do taki mebli, dlatego zamówiłam sobie u babci tego typu muszelkowe fotele, które jak babcia będzie chciała wyrzucić ma mi podarować :)




a Wy co wybieracie z tego wnętrza?

źródła obrazków: www.fantasticfrank.se

Ola z apetycznego wnętrza

20 komentarzy:

  1. Ja biorę kuchnie:)))
    Miłego dzionka, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi sie podoba ten wystroj, a plakat z dziewczynkami, to w rzeczywistosci fotografia Vee Speers z serii Birthday. Była to jedna z pierwszych wystaw w Fotografiska museet w Sztokholmie więc zapamiętam ja dobrze :) i nie tylko:) Kupiłam ten afisz na pamiatkę dla mojej starszej córki i będzie wisiał w blizszej lub dalszej przyszłosci w jej pokoju. Wiec poki co ciesze sie Twoimi postami, ktore pokazuja ładne wnetrza bo przed nami dłuuuga droga...

    OdpowiedzUsuń
  3. boskie po prostu boskie wprowadzam się ;)mam nadzieję, że uda mi się moją podłogę też wyremontować do takiego białego poziomu ;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. fotografie z pierwszej fotki, kuchnię, nakrycia stołowe i lustro :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O ja Ci dziekuje za ta perelke:))) wpisuje sie tez w moj dzisiejszy nieco babciny post:))) hihihi
    Wybieram - grafiki :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmmm zabieram stół i krzesła plus kredens "wepchnięty" pomiędzy dwie ściany. Fajne, proste wnętrze bez zbędnego wypasu! dzięki za inspirację, ach!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie wybieram kuchnie, w której wygląda jak w malutkiej kwiaciarni :)
    Piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ręczniki na podłodze, pomysłowo, ale sobie tego nie wyobrażam w życiu hahaha :d

    Uważam, że drewno bardzo ociepla. Fajne niezagracone mieszkanko :))

    Buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wzięłabym plakaty z dziewczynkami, są urocze :)Poza tym duże lustro w białej ramie i kolekcję magazynów modowych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie te grafiki z dziewczynkami można kupić?

      Usuń
  10. Aktualnie mam deficyt stołu jadalnego, krzesełka do kompletu wybieram też;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Boska, chcę pokój w takim stylu !!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! Podoba mi się wszystko:-)
    A co jest na podłodze? Deska bielona?

    OdpowiedzUsuń
  13. komoda jako babciny kredens jest bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wybrałabym plakaty z dziewczynkami, są urocze :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Kuchnia, moje ulubione miejsce tego domu. A wybieram wielkie lustro;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. meblolandnet-pl31 grudnia 2012 13:25

    można całość?? :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram